17 maj 2013

Barnuppfostran pågår...

Mer eller mindre...



Det har varit glest mellan inläggen jag vet. Dagarna fylls med så mycket vardag att när stunden kommer då man får sätta sig ner och andas är det precis vad jag orkar göra, andas...

Känns som att det finns så mycket att berätta, vet inte var jag ska börja...

Vi har äntligen fått lite värme här i Norrtälje, det vita täcket låg på länge.

Idag har jag och tjejerna haft en sån kanondag, fylld med ingenting egentligen. Vi har suttit under äppelträdet, druckit saft, kaffe och ätit sockrade plättar. Juni har gått i pyjamas halva dagen.
Coco har blivit klippt och tvättad, landet har blivit rensat och vi har bakat årets första rabarberpaj. Tjejernas förskola var stängd idag så jag fick en ledig dag.


Vissa dagar är bättre än andra.










Inga kommentarer: