23 oktober 2011

Snart är det dags igen...

26 FEBRUARI 2008




5 kommentarer:

Emma K sa...

Åh gud vilka fina bilder! Underbara! Och som sagt, snart är du där igen. Taggad?!

MaMaT sa...

Tack det ska jag säga till Pelle som gömde sig bakom kameran :)
Vi har sjukt många bilder från förlossningen... några 100 iaf. Det är ju otroligt roligt att ha och jag gråter lika mycket varje gång jag ser dem. Man är ju liksom helt inne i sig själv under förlossningen så det är kul att se det från ett annat perspektiv efteråt. Japp jag är taggad!!! Gissar på Onsdag.

My sa...

Men så underbara bilder :) Blir mer blödig för varje år som går så fällde nästan en tår. Själv ångrar jag att vi inte tog några bilder men hela förlossningen blev ju inte som det var tänkt så jag nöjer mig med det lilla jag faktiskt minns och dom få fotona som finns efter Alfred tittade ut. Tänk att ni snart är en till! Underbart :)

Emma K sa...

Haha, ja själv låg jag och tjatade mellan värkarna att han skulle fota och filma. Tack vare min kämparanda finns kanske ett 30-tal bilder/klipp från denna förlossning. Från förra finns typ två stenhöga, löjligt fnissiga lustgasbilder - that´s it. Men då får jag passa på att önska lycka till inför den stora dagen imorgon! Ser sjukt mycket fram emot rapport! Kram!

MaMaT sa...

Ja visst är det väl kul med bilder tjejer, vi hade ju tid att planera förra gången eftersom det var planerat till den dagen. Ni ska se att vi glömmer kameran denna gång... Apropå det kanske jag skulle ladda batterierna.
Jag lovar att hålla er uppdaterade! Kram på er!