23 oktober 2011

HM och VERSACES sammarbete... nja...

Efter att ha tittat på kollektionen från HMs och Versaces sammarbete säger jag njaaa....  sådärva...
Hittade ett par byxor där de gått bananas, ja jag menar verkligen bananas...  De är grön/turkos/blå och har något mönster föreställande palmer och palmblad. De var snygga! Såg även en scarf med lite leo som såklart föll mig i smaken...  Aaaa... skinnpajsaren var ju såklart riktigt snygg också men inget jag känner mig sugen på. Det var för mycket 60-tal över kläderna, inget jag gillar och inget jag tänker köa för. Skulle tycka mycket bättre om ett sammarbete med Marc Jacobs, jag sparar mina slantar tills dess.
Bilden lånad av HM

2 kommentarer:

Hjärtemammas sa...

JAg har hittat fera godbitar jag skulle kunna tänka mig faktiskt. Det är ju Versace liksom!!

MaMaT sa...

Ja det lär ju vara fler än du som tycker så... Brukar ju vara total hets liksom...