1 juni 2010

Vilken dag, vilken dag!


Japp, idag är det 1 Juni, MIN födelsedag... Blommor, tårta, fina presenter och NYTT JOBB!

Skulle vara på plats någonstans mellan 7.30 0ch 8.00... Vi vaknade 7.35!!! Skit också! Full fart... Första dagen på nya jobbet och jag försover mig... Klä på mig, Tyra-Lo, byta blöja, hitta stövlar, välling, kamma håret, smink... nä glöm det! In med Tyra-Lo i bilen, bokstavligt kasta av henne på dagis, ilfart vidare till "gula villan"...... Flås flås flås.... framme! 1 minut över8.. puh...

Väl hemma efter en riktigt trevlig dag på nya jobbet fick jag blommor, tårta och presenter.

Jag fick den fina klockan DKNY (lite i förskott), ett par Converse och ett jätte fint Pandora armband i silver med två berlocker, för er som inte vet så samlar man små berlocker att trä på armbandet. Kunde inte önskat mig något bättre!

Nu ska jag lägga mig på soffan med min lilla tjej som för övrigt verkar lite hängig. Dags för tisdags mys!




Tack för alla gratulationer! Det värmer! Puss & Kram

1 kommentar:

Matilda sa...

Ja! Tårtan är lika god som den ser ut... Rekomenderas varmt! Finns på Flyfyren.