15 juni 2010

Dags att ta fram och damma av ideerna....

Har för många ideér för vårt lilla hus... Vi får snart inte plats själva, jag bara ÄLSKAR saker...
Inte vilka saker som helst utan de där gamla, lite slitna, både med industriell och romantisk form. Men det är nog mest åt det industriella hållet, det gråa... Det gråa som är så fint ihop med vitt.
Nu håller jag på att målar skodder... de blir så fina. Jag har tre par och önskar nog att behålla ett par. För den som önskar att köpa de andra kommer det kosta, många timmars arbete bakom dessa dörrar. Hittade liknande på nätet för 3,500:-
Saken är nu den att det finns en tjej på Blidö som har en liten butik som säljer inredningsprylar, kanske det nu också är så att jag kan få henne intresserad av mina saker. Ska träffa henne på Söndag.
Målade en stol förra veckan, en stol med lång historia, den blev vit med lite fransk text.

Inga kommentarer: