6 augusti 2012

Just My kind of bag...

Precis inför min födelsedag hittade jag en väska som Edbladsbutiken här i Norrtälje tagit in. En från det svenska märket Ceannis. Den var sååå mjuk och fin, gjord av skinn och linne. Ljusljus beige eller kanske jag ska säga crèam... Hur som... Prislappen var inte lika fin som väskan därför blev det inget köp men väskan har stått kvar på villha listan ändå och nu gick det inte att stå emot längre VIIILL HAAAAA!!! Men då förstår ni gott folk, då är den slut överallt. Enda stället jag tycks kunna hitta den på är en liten Boutique i England... Summakardemumma, väskan kostar lika mycket som den skulle gjort här hemma + frakt + ev. tull el skatt... Alltså ganska dyrt.
Jag tänkte det kan vara värt att ringa runt lite och trot eller ej men det blev jackpot på första samtalet, det visade sig att en av tjejerna i Edbladsbutiken köpt väskan själv men har dock inte använt den så tags och allt sitter kvar. Hon var inte helt nöjd och kunde tänka sig att sälja den till mig för halva priset. Ibland ska man ha tur!!!
Här är några bilder på skönheten. Den bruna väskan visade så bra hur den ser ut inuti men den är alltså kräm/vit/beige
Väskan heter Big Flap Bag

Inga kommentarer: