29 mars 2012

Imorgon bär det av IGEN!!

Det var bara två veckor sen sist, nu är det dags igen. En tur till Örebro, pappa var inte hemma sist så det fick bli en resa till. Vi åker imorgon efter frukost om, jag säger OM inte magsjukan som härjar fritt på dagis nått oss. Snälla håll tummarna för att den inte gör det!!

Idag var jag förresten och hämtade ut min färg, jisses vilket jobb för en liten burk färg, ni vet jag skulle ju måla igår, hade fått fel färg, åkte och bytte, målade skåpet två strykningar, tyckte sen att färgen inte riktigt stämde, DET GJORDE DEN INTE HELLER!!! Jag fick åka tillbaka igen... Ja, suck stånk och stön!!! Idag var jag tillbaka för att hämta färgen, tydligen var det stopp eller luft i maskinen så den svarta brytpastan kom inte ut ordentligt. Nu sitter jag här med ett färdigmålat skåp (i fel nyans, men det får duga) och en oöppnad burk färg, rätt ska va rätt!! Ska ju måla chiffonjén sen så då kommer även den till användning. S4502Y vad tror du om den Saara?

Inga kommentarer: