12 mars 2012

9... 10... 11... 12...

Jag räknar Junis nysningar, det är inte kul att ha förkylning när man är bebis.
Tyris och jag är också förkylda men inte i samma utsträckning. Igår låg jag helt sänkt på soffan, feberkänsla, halsont, allmänt slö och orkeslös men det tror jag beror på blekningen, min intolerans för lösningsmedel brukar yttra sig just på det viset men eftersom alla tjejer i huset är snoriga kanske det är en förkylning också...
Förra veckan hade vi städvecka på dagis, det innebär att vi ska städa vår avdelning Tisdag och Lördag el. Söndag. Tisdagen gick bra men igår kl 21:30 stack Pelle in huvudet efter tennisen och påminde mig om städningen... Vi hade glömt!!! Pelle ilade iväg, stackarn. Ja vi kunde ju inte gärna slita upp barnen för att dra iväg hela familjen. Nu dröjer väl ändå ett tag till nästa städvecka...
Imorgon är det föräldrarmöte och jag ska laga mat, mår jag som jag gör idag kommer det inte att ske, det är väl typiskt när man har åtagit sig något...

Inga kommentarer: