28 januari 2012

Lugnet efter stormen...

Nu har vi landat lite, gårdagen kördes på högsta växel med start på Astrid Lindgrens och slutade med fest här hemma, frigivningsfest!! En frigiven arm kan väl vara värd att fira... Ellååårr? Det gjorde vi i alla fall med fullt hus, farmor, farfar, gudfar, farbror, en skock kusiner och ett par bebistokiga fastrar. Vi käkade mat och kalasade på diverse godsaker såsom blodapelsin-mousetårta, jubileumstårta, morotskaka och kladdkaka, jag var svettigt mätt när jag rullade ner i sängen igår kväll. Idag har vi gjort absolut ingenting... Näst intill iaf. vi har ju faktiskt packat lite inför resan, det är ju lite mer att tänka på när man har barn med på resan.

Allt gick bra igår på sjukan, det var ju som vanligt lite dramatiskt eftersom Tyra-Lo var inblandad men i övrigt så gick det faktiskt bra, avgipsning, röntgen och till sist uttagning av stiften... När jag föreställer mig stift i en 3-årings arm ser jag små pinnar på sisådär 2 till 3 cm... De var de inte kan jag säga... DE VAR 7 CM!!! De drogs ut utan narkos, Loppan fick lite lustgas. Jag blir magsjuk bara jag tänker på det men nu är de borta.

Inga kommentarer: