30 januari 2012

Jag kan flyga jag är inte rädd... Jag kan...

Imorgon/Inatt flyger vi till Kanarieöarna närmare bestämt till Los Cristianos på Teneriffa. En vecka med allt inkluderat, hoppas ju naturligtvis på bufféer med mat i överflöd, barer med snaskiga drinkar och glass i stora lass. Kvällarna visualiserar jag mig att vi sitter på nåt café eller nån bar längs med havet... Mamma fyller 60år och det är faktiskt själva orsaken till resan. 4:e Februari ska alltså förgyllas lite extra där nere.
Väskorna står så gott som färdigpackade, bil som ska ta oss till Arlanda är fixad, eftersom Clion inte rymmer både oss och packning. I natt runt 02:00 lär det bara full rulle här i huset, jag sticker inte under stolen med att det är lite bökigt att resa med barn, det är ju så mycket mer man ska tänka på... Inte så att det förtar något eller så, jag har bara konstaterat detta.

Något som är märkligt är hur jag för varje resa blir mer och mer flygrädd... Ja faktiskt lite ångest över det... Men visst ska det väl gå bra? Säg nu för Guds skull inget annat!
Mamma flyger från Örebro så dom landar lite senare på kvällen, hon har ju flygplatsen bakom husknuten.





1 kommentar:

Malliga mamman sa...

Åh, ha det underbart! Hälsa så jättemkt! :-)