12 december 2011

Inte långt kvar till Jul!

Vi hade jätte trevligt igår hos Lotta och Johnny, alla var där, Pelles familj är verkligen supertrevlig.

Idag är en sådan dag då ingenting tycks bli gjort, Tyra-Lo är dessutom lite rinnig i näsan så vi stannar inne idag och kurerar oss inför Luciafirandet på dagis imorgon.

Samtidigt som jag har fullt sjå med att få ingenting gjort klurar jag på vad som ska stå på min önskelista...
Min önskelista till Pelle.
Jag har hitintills kommit på 4 saker...
1. Adele´s album 21
2. Örhängen
3. Halsband/armband från Edblad & Co
4. En ritplatta ( för bildredigering)


Jag har länge kikat på halsbandet som heter Shape men inte köpt det så nu när jag äntligen tänkt slå till så finns det inte att få tag i, det har ju funnits i flera år... Typiskt. Jag lyckades dock få tag på det till slut, i FINNLAND! Jaja vad gör man inte...

Vad har ni önskat er?

1 kommentar:

Hjärtemammas sa...

Åh är det från Edblad det finns inte i lager nu i alla fall. Det kommer dock femtio!!!!! nya smycken lagom till formex i januari. MaMaT!! så SJUKT schnügga!