8 december 2011

Imorgon börjar tjejernas helg...

Eftersom Loppan är "ledig" på Fredagar (och Måndagar) så börjar våran helg redan ikväll egentligen. Fredagkväll kommer att tillbringas på dagis då vi ska ha föreningsstämma, föreningsstämma med vin.... Ojoj... Jag ser framför mig hur det skulle kunna sluta, nu tror jag ju i och för sig att de flesta är rätt städade, lika bra att Tildis håller sig borta från vinet med andra ord. Det är nog inte så uppskattat att gå "all in" på dagis. Lika bra att de får behålla bilden av mig som strigt, som en utav mammorna kallat mig vid ett samtal med Pelle... På Lördag kommer Sofia och Gustav samt deras lilla klan (Elsa och Siri). Det var jätte länge sen sist, vad hände egentligen... Jo det ska jag berätta, vi bildade familjer. Annat var det när man va yngre (alltså inte ung som om jag vore gammal nu) då satt man mer eller mindre ihop med sina vänner... Nu hinner man ses två gånger om året. Men hellre det än inte alls! På Söndag sen ska vi bege oss mot Gustavsberg till Pelles syster. Vi får väl se om det blir som planerat!
Published with Blogger-droid v1.6.9

1 kommentar:

Hjärtemammas sa...

De FLESTA är städade ja, hö hö hö! Äsch jag åker bil så jag är nog mest städad av alla! Ses ikväll!