28 november 2011

Ingen hit...

Köpte ju nya skor förra veckan och var så glad men de funkar inte, de passar liksom inte min fot, så synd. Jag säljer dem vidare. Det blir istället en sko utan krusiduller, en stövlett i grått, jag har egentligen bara ett krav... kanske två...   de måste ju funka till mina skinny skinnisar och de måste vara i skinn.


De är i stort sett samma fot som de svarta stövlarna jag har, men de kommer sällan till användning eftersom skaften är så vida, alltid samma problem med stövlar, på hyllan finns minsann extra vida skaft men INTE extra smala...  





2 kommentarer:

Hjärtemammas sa...

Är det Acne pistols? Jag var duktig och sparade på mina slantar idag å lämnade in mina skinnstävlar till skomakaren istället för att köpa nya! :)

MaMaT sa...

Nix MamaS det är inte pickadollerna, dessa är från Nilssons, deras eget brand så att säga.