10 oktober 2011

Vecka 38

Published with Blogger-droid v1.6.9

6 kommentarer:

My sa...

Åhh vilken fin mage :) Nu är det inte långt kvar!

MaMaT sa...

Nädu My nu är det inte långt kvar. Det känns i kroppen...

Emma K sa...

Åh vad fin!!! Men härligt sen när den är borta ändå...;-)

MaMaT sa...

Jadu Emma ju mer man tittar på den desto mer konstigt ser det ut... Nästan lite freaky... en stor kula som bara sticker ut från en för övrigt ganska normal kropp... Skumt!

Kul att du lämnade ett litet spår efter dig denna gång... Det uppskattas! Det gäller såklart er andra också. Alltid kul med kommentarer!!

Kram på er!

Emma K sa...

Matilda jag tjuvkikar nästan varje dag, men är extremt dålig på att skriva... Särskilt nu med ett litet monster fastklistrat på min kropp dygnet runt. Men det förtar inte min nyfikenhet och mitt engagemang! Kram!

MaMaT sa...

Okejda´! Jag blev lite full i garv när jag läste Emma K... Det var ett tag sen... Emma K och Emma B... haha, det var back in the days!