31 oktober 2011

Underbart väder = Kaffe ute!

Published with Blogger-droid v1.6.9

5 kommentarer:

My sa...

Ska det inte titta ut en bebis snart?

MaMaT sa...

Bebis?! Nej det vet jag inget om... Jag tror hon har andra planer, det är för gött därinne. ;)

Malliga mamman sa...

Åh, den där väntan...!Gick över 10 dgr med båda å fastän man veeet och är inställd på att gå över tiden så är man likförbannat lika RASTLÖS och fastän man veeet att bebisen alldeles snart "ploppar" ;-)ut! Lycka till Matilda, snart är lill* underverket hos er! Styrkekramar

MaMaT sa...

Tack! Ja jag gick ju över 14 och blev igångsatt förra gången. Min tanke denna gång var att vara beredd på att gå över MEN lik förbannat så tänker man kanske det kommer tidigare denna gång... dumma tanke!! Ut måste hon ju...

My sa...

Träffade en tjej när jag blev igångsatt som hade gått över 21 dagar. Hon var beräknad till midsommar och fick sitt barn tillslut runt 12:e juli. Hon var smått irriterad på mig som bara var inne i v. 37 och alla andra som var beräknad en månad efter henne och hade redan fått. Men tänk så olika vi är. Snart tittar dina andra lilla solstråle ut :) All lycka till med förlossningen Matilda.