12 oktober 2011

Förra gången...

Ja förra gången jag var gravid drömde jag om en doft... Fick liksom abstinens. Coco Chanels Mademoiselle.
En ljuv ljuv doft jag aldrig ledsnar på. Denna gång har jag inte känt för någon doft alls förrän nu när det lilla livet strax ska ut. Det var Lotta som var nere i studion för att lägga sång som hade en helt förförisk doft på sig. Jag sniffade så jag nästan fick yrsel, ni vet hyperventilerade...  Jag var ju bara tvungen att fråga vad det var!
Nu är beställningen gjord! Lancomes Hypnose, yummie! Det får bli som en egen liten push gift till mig själv.
Det är för övrigt något som vi verkligen borde anamma här i Sverige, OCH DET ILLA KVICKT! För efter denna så blir det inga fler små bebisar...

Vad säger ni, är ni för eller emot PushGifts?


Inga kommentarer: