28 september 2011

På Fredag bär det av till Öret!

Dags för lite välförtjänt semester. 1 och ett halvt år utan en dags semester + 8 månaders graviditet på det...
Visst är jag väl värd lite semester då...  Kan jag nog säga själv utan att skämmas.
Vi (jag, Loppan och magen) börjar ledigheten med en tur till Örebro för att mysa lite med mamma/mormor och pappa/moffar och ev. bekanta oss lite med "mammas nya kille" .
Det skulle bli finfint väder till helgen och pappa har varit och snickrat veranda hos mamma, det betyder alltså att vi kanske kan få sitta där och njuta av sensommar/höstsolen tillsammans.
Pelle hade fullt upp i studion hela helgen så han får helt enkelt stanna hemma.
Det är ju liksom slutspurten nu, jag vet inte hur länge till jag är mobil så att säga... Lite vågat att åka ut på några längre strapatser med bara några veckor kvar, men va 17, USÖ (UniversitetsSjukhusetÖrebro) har väl lyckats leverera en del knoddar genom åren om det nu skulle vara så...  

Inga kommentarer: