30 juni 2011

Skaffa eget!!!

Ända sedan igår kväll har jag längtat efter denna stund, att få komma hem, äta lite, sedan att få fota, fota alla saker jag gjort så att jag kan lägga ut till försäljning på bloggen men icke, då har en viss man varit hemma på lunchen för att hämta kameran, den är visserligen Pelles MEN vi sålde min en månad vi hade det kärvt...  Det ångrar jag bittert!! Det förstår väl alla, ska man fota nåt så kan man ju inte vänta till en annan dag, om kretiviteten faller på måste ju verktygen finnas till hands, men ICKE. Det är inte första gången....  Den lånas ut både då och då, mot min vilja, men som sagt den är ju inte min och det visar han tydligt vid dessa lånetillfällen. Jag sitter alltså nu och överväger att ta mina sparpengar för att köpa en egen, som ingen kan låna ut. Jag tar sparpengarna, skiter i Thailand ( vi har ju ändå varmt ett par dagar om året här hemma i Sverige, så varför resa bort.... )

Inga kommentarer: