23 juni 2011

Igår var ingen bra dag...

Efter jobbet åkte jag som vanligt mot dagis för att hämta mitt lilla hjärtegull, möttes vid grinden av en fröken som kvickt berättade att det skett en olycka, tankarna snurrade snabbt, jag kunde inte se Tyra-Lo på gården, hade det varit nåt allvarligt borde de ringt. Hon har klippt av sig håret säger fröken. Just när hon sa det kände jag att inget kunde varit värre, min söta lilla prinsessa. Kände hur tårarna kom när hon sprang mot mig, ledsen och förbannad, hur f*n kan de låta en sån sak ske, det är inte första gången jag tycker att det brister. Såhär ser hon ut nu... Som ett barn på 70-talet, uppväxt i ett kollektiv, hoppas ingen tar illa upp men hade jag velat att hon skulle se ut på detta vis så hade det varit ordnat för länge sen... Hon grät i morse när hon såg sig själv i spegeln. Stackars liten.
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer: