28 juni 2011

Idag är vi ensamma...

Pelle ska till studion ikväll, tydligen ska kanal5 "låna" den för inspelning utav en ny dokusåpa, fråga mig inte vilken för det tycks vara hemligt. Får återkomma om den saken.
Ikväll blir det alltså tjejkväll! Maten är redan klar och står och väntar i kylen därhemma så vi hinner nog med lite pyssel ute också, betongpyssel! Det kommer nog snart ut lite saker till försäljning snart här på sidan. Jag hojtar till! Ska åka förbi järnaffären och köpa vax till bordet jag gjutit, för att göra det lite mer tåligt och för att få lite lyster i skivan, jag är sååå sugen på att ta av ramen men jag ska nog vänta en dag till för att vara på säkra sidan att den brunnit klart. Sen ska den "bara" lyftas på (väger 75 kg). Men det fixar väl jag... Tyra-Lo tittade här om dagen på mig med stora ögon och frågade ifall jag var starkare än Bamse. Japp! svarade jag....  (men så är ju inte fallet, har filmjölk i armarna) Kommer inte ihåg nu vad det var jag lyfte men hon verkade riktigt impad.  Med envishet kan man komma långt!!

Inga kommentarer: