9 maj 2011

Hon hörde min oro...

Fick ett samtal i morse från Doktorn, hon sa att sekreteraren (som ringde för att boka in mig på ett besök) hade hört att jag blev orolig vid det senaste samtalet för att hon inte kunde säga vad det besöket gällde. Hon hade försökt nå mig i Fredags men utan tur.
Nu ringde hon i alla fall för att berätta om besöket.
Vår förra (första) förlossning gick ju inte sådär superduper, det blev en omfattande operation efteråt... om ni förstår vad jag menar, detta hade nu doktorn sett i min journal och ville kalla in mig för att diskutera ett ev. kejsarsnitt denna gång, provsvaren för sköldkörteln hade även visat sig avvika lite så de vill ha lite mer blod.
Vi ska även kika på mitt låga blodtryck. Så var det med det!

Jag ska inte dö!

Nu är jag lycklig igen!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka!