17 maj 2011

En sån där dag...

Idag är en sån dag jag bara önskade att jag inte klivit upp... inget särskilt som gått fel eller så bara en jäkligt dålig känsla i hela kroppen, allt känns trist och blä, det är tur att jag har min lilla solstråle att se fram mot att träffa som jag som vanligt hämtar på dagis vid fyra. Drömmer att få komma bort ett tag... tänk att sälja allt... åka till ett för mig exotiskt land där man inte begriper ett ord av vad dom säger, bo i en liten hydda...  sitta runt en eld om kvällarna... varma vindar...  Det är inte alltid man mår bättre av att drömma. Back to work!

2 kommentarer:

MysÄrta sa...

Förstår att det känns kämpigt men det kommer bli så mycket bättre. Fortsätt äta ditt saltlakrits och tänk på din lilla solstråle. För tänk nästa vecka när du får titta på lilla bebisen och dessutom få reda på könet!
Kam bli lite avis att du ska ta reda på det men du måste verkligen säga vad det blir och om ni har tänkt på några namn.

MaMaT sa...

Tack! Humöret går verkligen upp och ner... Men som du säger ska bli sååå kul att se vad som finns därinne nästa vecka, fast jag måste ju erkänna att jag är LIVRÄDD!