4 april 2011

V.12

JAPP! Vi väntar en till men det är 203 dagar kvar. Beräknad förlossning är 24 Oktober (enligt beräkningar vi gjort själva), kanske doktorn säger något helt annat.  I morgon ska jag till mödravården för inskrivning, det blir väl lite prat och provtagning, det sistnämnda förtränger jag tills det är dax...
Jag har varit otroligt trött de senaste veckorna, minns inte alls att jag var så trött när Tyra-Lo låg i magen, minns inte heller att jag mådde så illa som jag gör nu. Kan det vara ett tecken på att det är en pojke denna gång tro...?
Jag är otroligt lycklig samtidigt som jag dämpar mig lite, jag känner en helt annan oro denna gång för att något ska vara fel, hoppas dom tankarna växer bort i takt med att magen blir större, som det ser ut nu har jag tappat några kilo pga att jag inte kan äta ordentligt. Pappan och Loppan är såklart också jätte glada, tänk att Tyra-Lo ska bli storasyster och att vi ska få en liten till. En liten som just nu bara är 6,5 cm.

1 kommentar:

syster och moster Linnéa sa...