18 april 2011

31 Oktober 2009 sist...

Då var jag där igen 7h*****es ont i ryggen, svårt att gå upprätt, det började i Lördags efter att vi kommit hem från glassturen på stan. Pangboom! Sedan dess har jag gått som en fällkniv. Jag gick bakåt i tiden i mitt arkiv här på bloggen och kom fram till att det hände sist den 31 Oktober 2009. Då enligt läkarn misstänkt diskbrock. Det minns inte jag att han sa men det var ju å andra sidan ett tag sedan och jag var väl dessutom fullproppad med massa starka grejer (Pelle skötte inläggen från akuten).
Min tanke nu var att jag bara skulle vänta ut smärtan MEN när jag läser misstänkt diskbrock så kanske det är bäst att uppsöka en läkare... Kan inte heller vara hemma från jobbet eftersom jag vickar som Regionschef denna vecka, snacka om dilemma! Förra gången besökte jag en kiropraktor men fick direkt efter det besöket åka in till AKUTEN... Jag får ju inte heller peta i mig några starka tabletter, hade jag fått det hade jag inte klagat (har massor kvar sedan förra gången), men enligt FASS var det inte att rekommendera under graviditet.
What to do?

1 kommentar:

Lisbeth sa...

Men stackars lilla dig! Varför skulle det här hända just nu? Hoppas verkligen att det ger med sig av sig självt man kan ju bli tokig för mindre och då har jag aldrig haft så där ont.
Kram och hoppas att det inte blir långvarigt!!!!
Moster