18 januari 2011

Såld!

Då var soffan såld... fort in, fort ut! Plusminusnoll!
På lördag bär det av till IKEA tror jag, för att köpa lite ramar, förvaringsbackar, dörrmatta och kanske eventuellt möjligen nån lite större matta, men sannolikheten att dom skulle ha en matta som föll mig i smaken är nog inte så stor, vi får se. Däremot brukar man ju alltid komma hem med en massa andra saker. IKEA är ju lite som HM, billiga och snabba på att snappa upp trender. Det gillar jag.  Bitarna i vardagsrummet börjar iaf falla på plats, det är ju bara de förbaskade sofforna som saknas. Nu har tydligen alla siktat in sig på just den modellen som jag suktat efter ( drömt om sedan jag fick hem Laura Ashley katalogen back in 97), det tar ju onekligen udden av det roliga. Sånn är jag... Så vi får se vad det blir, mitt senaste försök gick ju inte så bra men det gäller ju att känna sig fram. Har en bild i huvudet, så snart så...

Inga kommentarer: