29 december 2010

Nu är dom här!

Helt underbar! Fri från det mesta. Har tidigare använt Dermalogicas produkter, lycklig att jag hittat något som funkar men med lite närmare efterforskning innehåller även deras krämer massor av skit som iaf inte jag vill smeta på huden. Efter 2 dagar känns ansiktet redan bättre, inget fnas och fjäll, silkeslen. Jag kommer säkert få någon slags reaktion, skiten som jag dagligen bombat mitt ansikte med måste ju komma ut.
Jag köpte en intensivkräm som kan användas både natt och dag, samt en nattkräm. Nu önskar jag att jag köpt lite mer saker, det är ju så lyxigt på nå vis.
Är ni sugna så säg till...  Det blir garanterat en till beställning innom snar framtid.
Ska väl tillägga att priserna är en tiondel av dermalogica.
Tummen upp för ecoCosmetics

Jag hade tänkt lägga upp lite info om vad som brukar finnas i hudkrämer....
Ni kommer garanterat bli förvånade. Äcklade....
Om jag lägger upp en lista på vad krämen INTE bör innehålla,
tar du dig då tid att kolla innhållsförteckningarna i ditt badrumskåp?



Inga kommentarer: