18 november 2010

Med nya ögon

Efter två dygns sömn (med undantag för arbetstid) känns det äntligen som att DET är på väg bort. Detta DET som huserat i min kropp denna vecka. Konstant illamående, ont i huvud och mage. Idag sitter jag ju faktiskt upp och klockan är halv nio. Det är ett steg i rätt riktning.

Efter jobb och barnhämtning bar det av ner på stan för att prova ut nya bågar. Sist jag skulle boka tid för synundersökning var det 3 veckors väntetid så jag struntade i det. Förra veckan gjorde jag ett nytt försök. BINGO! Bara en veckas väntetid,. Så idag var jag alltså och valde ut ett par nya bågar. Svarta, självklart, som de andra men inga D&G denna gång. Nu valde jag en herrbåge som gärna får halka ner lite nonchalant på näsryggen, garanterat fria från blingbling.

Jag och Loppan var även och tittade på lite möbler idag...   Till dockhuset! Så sött och såååå dyrt!
Vi hämtade ju hem mitt gamla dockskåp från pappa sist vi var där, gissa om det blev populärt!


Har även varit i taget med att göra en ny blogg, inte helt klar än men för den som vill ta en tjuvtitt så går det bra....
Den kommer nog inte att blir uppdaterad lika ofta som denna utan är mer tänkt som en sida jag kan visa mina alster och mina ideer, en blogg helt fri från bilder tagna med mobilen.
http://www.fond-blanc.blogspot.com/

Tyck gärna till om ni känner för det.

God afton!

1 kommentar:

Saara sa...

Skönt att du känner dig bättre! Kikade in på nya sidan..jätte fina bilder!
Trevlig helg vännen...hälsa familjen!