5 maj 2010

Lite nervöst...

Efter att glittret från helgen festligheter har lagt sig var det nu dags att möta verkligheten igen.

Idag gjorde jag ett besök hos Småfolket som är en förskola som ligger ett stenkast härifrån.

Jag fick träffa alla fröknar och ska jag gå på min magkänsla så kändes det som det gick bra. Nu behövs bara ett utdrag från brottsregistret.... hmmm... är jag straffad för något tro... Hela 2 veckor kunde det ta innan utdraget kommer hem i lådan, det innebär att det inte blir nåt jobb där fören om två veckor. Imorn ska jag på fotouppdrag på mitt "nya" jobb, lite pirrigt faktiskt men samtidigt väldigt roligt. Jobbet ska göras i Kungsängen, tack för att GPSen är uppfunnen!

Igår testade jag mitt nya maststativ som jag ska använda när jag fotar exteriörer.... hur läckert som helst, ska visa prov på det här, lägger till en bild nedan.

Fick min symaskin såld, en go gubbe i Göteborg.... tror han hette Glenn, hoppas han får mer nytta av den än vad jag fått. Sara var snäll och ställde upp som bud, hon skulle ju ändå dit så det var kanonbra, svårt att veta hur man packar en symaskin annars utan att den kommer fram i 1000 bitar.

Inga kommentarer: