14 december 2009

Kanske det blir en klapp i svart metallic...

Kanske kanske kanske...
Som ni vet så är Clio lite sjuk, det blev 3, 2:or på besiktningen, suck....
Glapp i hjullager vänster fram, låter helt sjukt när jag kör, det låter som däcket sitter löst och vobblar... ojämn bromsverkan bak... och en riklig ström med olja från motorn... Ja, ni hör ju själva, det är ju inte en eller två kronor vi pratar om här utan närmare 7ooo:- SJU TUSEN PIX. Kanske röda Clio gjort sitt, kanske vi kan välkomna en svart liten Clio...
Kanske kanske kanske....
Hoppas hoppas hoppas....

Oavsett bil skulle det sitta fint med en rattmuff...
Jag har sett en fin, svart lurvig...
Skulle vara bra med en mobilhållare också...
Och när jag ändå är i farten med nåt som tycks likna en önskelista kan jag ju passa på att nämna att jag skulle behöva en sån mask man sätter över ögonen när man ska sova, för att mörklägga liksom... har märkt att jag sover väldigt oroligt om det inte är helt mörkt.

Inga kommentarer: