19 maj 2009

Vad ska jag hitta på idag då... fortsätta där jag slutade igår... orkar inte, så trist!
Började sortera kläder igår, en hög med sånt som inte är snyggt längre , en som ska sparas och en som jag "vuxit" ur, gissa vilken hög som blev störst? mmmm... den som jag vuxit ur.
Jag fattar inte, de senaste dagarna känns det som jag tappat ett kilo om dagen men när jag ställer mig på vågen är det snarare tvärtom, sjukt. Nu är det bara några dagar kvar tills jag ska visa mig i bikini, om det inte fanns nån maxvikt vid incheckningen hade jag tagit med mig en badtunna. Det är verkligen skit trist.
Nej kläderna får vänta en dag till, istället sitter jag nu och dricker en stor kaffe tittar ut över en regnvåt gräsmatta full i mördarsniglar. Bara två dagar kvar tills jag får hänga med min blivande, jag tycker så synd om honom, han går upp så tidigt om mornarna, sticker iväg redan runt 5 varje morgon, extra jobbig måste det ha varit idag när Tyra-Lo hållt igång hela natten. Kom på att vi har en dag att fira lite extra när vi är i Portugal, den 26e maj var det exakt 2 år sedan vi förlovade oss i Venedig, kan vara värt att fira lite extra den dan´.

Inga kommentarer: