19 maj 2009


SUCK... Det har varit en lång natt... Tyra-Lo har haft jätte svårt att sova, har gråtit med jämna mellanrum från klockan 2 inatt, märkte imorse att hon var jätte snorig. Vi håller tummarna för att hon mår bättre när vi ska åka, tänker att det blir mer påfrestande för öronen om hon har en förkylning.
Jag har som plåster på natten sår unnat mig en liten hemma spa behandling, peeling, ansiktsmask, mirakelkrämer och lugnande ansiktsduchar, nu är jag näst intill rynkfri och ikväll ska jag ljusa upp tänderna.
Nice med ett brightsmile till ett brown face.
Jag har de senaste åren haft problem med min hy... torra fläckar som var omöjliga att behandla och som inte det vore nog så fick jag för några år sedan en hudförändring som visade sig vara en tumör, visserligen god, men ändå jäkligt envis, fick gå till en plastikkirurg som tog bort den, nu har dennes kusin dykt upp på andra sidan pannan och vägrar läka, jäkligt irri...
Hursomhelst... jag har hittat några helt underbara produkter från DERMALOGICA.
Helt klart värt vart enda öre.

Inga kommentarer: