18 maj 2009

Är det detta som kallas resfeber?




Nu står jag nog snart med väskorna packade i hallen, redo att åka. Trots att det är hela 5 dagar kvar. Är det detta som kallas resfeber? Jag brukar väl aldrig hålla på såhär, vet inte vad som hänt förutom att jag blivit mamma, jag kan ju inte skylla allt på det, eller? Det ska hur som helst bli jätte kul att få vara med mamma, moster och kusinerna en hel vecka! Ja så känns det nu iaf, sen får vi ju se... Vi kanske går varandra på nerverna totalt. En fördel med att vi är så många som åker är ju att vi kan dela på oss om viljorna är många.




Planet lyfter 7:00 från Arlanda, vi flyger med Norwegian Airlines, har inte en susning om ifall dom är bra eller dåliga, det jag hört har bara varit positivt. Både vi och mamma ska parkera på Måby Park, rullar nog in där runt 5:00, det betyder att vi bör åka strax före 4 hemmifrån....


Restiden till Faro som flygplatsen heter är 4 timmar och 40 minuter. Mamma har bokat plats så hon sitter längst fram med oss.

Inga kommentarer: